Παρασκευή 25 Μαΐου 2012

Εγώ είμαι ο Νίκος του Άκη Τσοχατζόπουλου!

 Μία επιστολή από το προσωπικό αρχείο του Άκη Τσοχατζόπουλου, που βγήκε στο φως της δημοσιότητας, έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον στον δημοσιογραφικό χώρο, προκειμένου να γίνει γνωστό το όνομα και οι διασυνδέσεις εκείνου που πουλούσε εκδούλευση στον άλλοτε υπουργό, προκειμένου να του παρέχει επικοινωνιακή υποστήριξη, έναντι 270.000 ευρώ, διότι θα «λάδωνε» διάφορα ΜΜΕ, ακόμη και εταιρείες δημοσκοπήσεων!
Το όνομα του δημοσιογράφου, που εμφανίζεται στην επιστολή που αναρτάται είναι «Νίκος». Ε, αυτός ο Νίκος, είμαι εγώ
Είμαι εγώ και ο κάθε συνάδελφος, μέχρι να ανακοινωθεί επισήμως και το συντομότερο, ποιός κρύβεται πίσω από το «Νίκος», όπως επίσης και ποιοί είναι οι συνεργάτες του σε ΜΜΕ που του κάνουν τις «χάρες».
Πρέπει να δημοσιοποιηθούν το συντομότερο τα ονόματα όλων, διότι διαφορετικά όλοι θα είμαστε εν δυνάμει… ύποπτοι. Πόσο μάλλον, αν σε λένε Νίκο...
Η υπόθεση είναι πολύ σοβαρή, ιδιαίτερα για τον δημοσιογραφικό κλάδο και μάλιστα για την συγκεκριμένη σημερινή εποχή της «επικοινωνίας». Και μέχρι τη δημοσιοποίηση του επιθέτου του κ. «Νίκου», ο Νίκος είμαι… εγώ!
Όπως αποκάλυψε το zoornalistas.blogspot, ο... Νικολάκης, είχε δώσει στον Άκη Τσοχατζόπουλο και προσχέδιο πρότασης για την «επικοινωνιακή υποστήριξή» του. Του ανέφερε ονομαστικά τις εφημερίδες, τα sites-blogs, τα social media και τις εταιρίες δημοσκοπήσεων.
Όσο για το «πλάνο πολιτικής παρέμβασης» προκειμένου να αντιστραφεί το κλίμα κατά Τσοχατζόπουλου, η «ομάδα του Νίκου» είχε προτείνει:
«Ο θόρυβος κατά Α.Τ. προκλήθηκε από συγκεκριμένα συμφέροντα, προκειμένου να εμφανιστούν πρόσωπα της σημερινής ηγετικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ, ως εκείνα τα πρόσωπα, που έκοψαν τον ομφάλιο λώρο με το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου. Η δικαστική διερεύνηση δεν απέδωσε κάτι, μέχρι σήμερα».
Περισσότερα στην Πηγή: 
zoornalistas.blogspot.com.

1 σχόλιο:

  1. Έχεις δίκιο φίλε μου Παντελή και πολύ σωστά τα λες. Φτάνει η απόκρυψη του πλήρους ονόματος του κ.Νίκου διότι όλος ο δημοσιογραφικός χώρος είναι ο Νίκος.
    Νάσαι καλά φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή