Εντός των ημερών αρχίζει η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Παρά την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, τα νέα τέλη θα είναι ουσιαστικώς «νεοδημοκρατικά», καθώς εν ονόματι της οικονομικής κρίσης, η νέα κυβέρνηση είπε να συνεχίσει την φορομπηχτική πολιτική.
Έτσι τα νέα τέλη θα είναι αυξημένα για τους ιδιοκτήτες παλαιάς τεχνολογίας αυτοκινήτων, με βάσει το νόμο για τα περιβαλλοντικά τέλη. Αξίζει να σημειωθεί ότι για τον υπολογισμό των νέων τελών ισχύουν πλέον τρεις κατηγορίες ανάλογα με το χρόνο κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, ειδικότερα η «Α» αφορά οχήματα που κυκλοφόρησαν από το 2005 και μετά, η «Β» για Ι.Χ. από το 2000 έως 2004, η «Γ» 1996 - 2000 και η «Δ» για όσα Ι.Χ. κυκλοφόρησαν πριν από το 1996.
Με δυό λόγια όσοι κατέχουν γκλαμουράτα τζιπάκια, δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, καθώς έχουν οικονομική άνεση, αλλά και λίγα τέλη θα πληρώσουν. Αλλοίμονο από τους «μη έχοντες», αφού η ανέχεια είναι πλέον ποινικοποιημένη.
Ίσως να μην υπάρχει ειδικός νόμος, αλλά η λειτουργία του κράτους είναι τέτοια ώστε να καρπούνται τα αγαθά οι ολίγοι – κι ας μην μιλήσει κανείς για οράματα και τέτοια. Διότι εάν υπήρχαν οράματα, η νέα κυβέρνηση, κ. Παπανδρέου, θα έριχνε το ενδιαφέρον της στην ελάφρυνση των βαρών των οικονομικώς αδυνάτων και στην κίνηση της αγοράς και όχι να μην βλέπει ο πολίτης καμμία έμπρακτη αλλαγή νοοτροπίας στον ορίζοντα.
Οι εκατό ημέρες μπορεί να μην έχουν περάσει ακόμη και κάθε κριτική δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί έντιμη. Όμως, δεν ανήκει στη σφαίρα της κριτικής, ούτε και της φαντασίας, η ποινικοποίηση της φτώχειας. Και η νέα κυβέρνηση δεν δείχνει να ενδιαφέρεται και τόσο για κάποια ανατροπή.
Είναι κρίμα να απογοητευθεί αυτή τη φορά ο ελληνικός λαός, που θεώρησε ως «σωσίβιο» την πρόταση διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ενός κόμματος που στη προηγούμενη διακυβέρνηση της χώρας δεν είχε αφήσει καλές εντυπώσεις. Όμως η παρουσία του Γιώργου Παπανδρέου, έκανε αυτόν τον χιλιοπροδομένο λαό να επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ και να του εμπιστευθεί τις τύχες του.
Κατά γενική ομολογία, είναι μεγάλα τα οικονομικά προβλήματα της χώρας, αλλά δυστυχώς αυτό δείχνουν να το αισθάνονται μόνον οι «μη έχοντες». Εάν δεν σεβαστούν την άσχημη οικονομική κατάσταση και οι «ολίγοι», τότε ας μην περιμένει το κράτος να δει χρήματα στα ταμεία του.
Είμαστε χώρα μεταπρατών και αυτό υποχρεώνει την Ελλάδα να έχει διαφορετική δημοσιονομική νοοτροπία από τις χώρες που παράγουν. Εάν δεν ανοίξουν οι «στρόφιγγες» και δεν δοθούν χρήματα -υπό όρους- σε παραγωγικές επιχειρήσεις, τότε ας μην περιμένουμε καμμία ανάπτυξη.
Από τα τέλη αυτοκινήτων, φτάσαμε στα… τέλη της οικονομίας μας. Η αβεβαιότητα για το αύριο έκαψε… φλάντζα και ανέχεια άναψε τα… τέλια. Ώρες είναι να πάνε οι μεν για… καλαματιανούς και οι δε για… τσιφτετέλια!
Εντός των ημερών αρχίζει η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Λάβατε θέσεις!
Με δυό λόγια όσοι κατέχουν γκλαμουράτα τζιπάκια, δεν θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα, καθώς έχουν οικονομική άνεση, αλλά και λίγα τέλη θα πληρώσουν. Αλλοίμονο από τους «μη έχοντες», αφού η ανέχεια είναι πλέον ποινικοποιημένη.
Ίσως να μην υπάρχει ειδικός νόμος, αλλά η λειτουργία του κράτους είναι τέτοια ώστε να καρπούνται τα αγαθά οι ολίγοι – κι ας μην μιλήσει κανείς για οράματα και τέτοια. Διότι εάν υπήρχαν οράματα, η νέα κυβέρνηση, κ. Παπανδρέου, θα έριχνε το ενδιαφέρον της στην ελάφρυνση των βαρών των οικονομικώς αδυνάτων και στην κίνηση της αγοράς και όχι να μην βλέπει ο πολίτης καμμία έμπρακτη αλλαγή νοοτροπίας στον ορίζοντα.
Οι εκατό ημέρες μπορεί να μην έχουν περάσει ακόμη και κάθε κριτική δεν είναι δυνατόν να θεωρηθεί έντιμη. Όμως, δεν ανήκει στη σφαίρα της κριτικής, ούτε και της φαντασίας, η ποινικοποίηση της φτώχειας. Και η νέα κυβέρνηση δεν δείχνει να ενδιαφέρεται και τόσο για κάποια ανατροπή.
Είναι κρίμα να απογοητευθεί αυτή τη φορά ο ελληνικός λαός, που θεώρησε ως «σωσίβιο» την πρόταση διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Ενός κόμματος που στη προηγούμενη διακυβέρνηση της χώρας δεν είχε αφήσει καλές εντυπώσεις. Όμως η παρουσία του Γιώργου Παπανδρέου, έκανε αυτόν τον χιλιοπροδομένο λαό να επιστρέψει στο ΠΑΣΟΚ και να του εμπιστευθεί τις τύχες του.
Κατά γενική ομολογία, είναι μεγάλα τα οικονομικά προβλήματα της χώρας, αλλά δυστυχώς αυτό δείχνουν να το αισθάνονται μόνον οι «μη έχοντες». Εάν δεν σεβαστούν την άσχημη οικονομική κατάσταση και οι «ολίγοι», τότε ας μην περιμένει το κράτος να δει χρήματα στα ταμεία του.
Είμαστε χώρα μεταπρατών και αυτό υποχρεώνει την Ελλάδα να έχει διαφορετική δημοσιονομική νοοτροπία από τις χώρες που παράγουν. Εάν δεν ανοίξουν οι «στρόφιγγες» και δεν δοθούν χρήματα -υπό όρους- σε παραγωγικές επιχειρήσεις, τότε ας μην περιμένουμε καμμία ανάπτυξη.
Από τα τέλη αυτοκινήτων, φτάσαμε στα… τέλη της οικονομίας μας. Η αβεβαιότητα για το αύριο έκαψε… φλάντζα και ανέχεια άναψε τα… τέλια. Ώρες είναι να πάνε οι μεν για… καλαματιανούς και οι δε για… τσιφτετέλια!
Εντός των ημερών αρχίζει η αποστολή των ειδοποιητηρίων για τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Λάβατε θέσεις!
Είναι παράλογο, είναι προκλητικό αλλά δυστυχώς αληθινό. Καλά κάνετε και επιμένετε στο θέμα.Μα αν είχε ο καθένας τη δυνατότητα δε θα αντικαθιστούσε το αυτοκίνητό του με τελευταίας τεχνολογίας;Δηλαδή και βρεγμένος και δαρμένος. Κρίμα, ένα τέτοιο αντιλαϊκό μέτρο που έλαβε η δεξιά κυβέρνηση να υιοθετείτε και από το Πασόκ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όμως ουδείς ασχολείται, σε σημείο που όποιος γράψει σχετικά να θεωρείται... γραφικός!
ΑπάντησηΔιαγραφή