Ο νόμος Σουφλιά για την απόσυρση, τελικά οδηγήθηκε στα σκουπίδια και κατά μία άλλη άποψη έπαυσε να ισχύει μόνον ως προς την κρατική πριμοδότηση. Παρά το γεγονός ότι η χώρα αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα, ο Θεσσαλός παλαίμαχος πολιτικός δεν μπορούσε να αντιληφθεί ότι το εν λόγω μέτρο κραυγαλέα «έδιωχνε» εκατομμύρια ευρώ σε άλλες χώρες, ενώ μπορούσε να τον «προσφέρει» λίγο διαφορετικά και πιό έξυπνα...
Η δικαιολογία ήταν ότι με αυτό το μέτρο ενισχύονται οι προσπάθειες για το Περιβάλλον και υποστηρίζονται οι 70.000 θέσεις εργαζομένων στον τομέα της εισαγωγής αυτοκινήτων. Βέβαια αγνοούσαν ότι πιό άμεσο μέτρο θα ήταν να προωθήσουν π.χ. τα φωτοβολταϊκά και από την άλλη ότι η εξαγωγή συναλλάγματος θα ήταν μία οικονομική αφαίμαξη υπέρ των χωρών οι οποίες διαθέτουν αυτοκινητοβιομηχανίες.
Υπήρξε και μία άλλα άποψη ότι με τη μείωση του φόρου, θα είχαμε αύξηση στις πωλήσεις αυτοκινήτων και έτσι στο κράτος θα συνέρρεαν περισσότερα χρήματα. Όμως, ουδεμία αναφορά γινόταν περί εξαγωγής συναλλάγματος...
Η κυβέρνηση αποφάσισε χθες την κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης και καλώς έπραξε. Όμως σχετικά με τα τέλη των αυτοκινήτων, εκεί εμμέσως στέλνει τον κόσμο να προβεί στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και οπωσδήποτε να γίνει εξαγωγή συναλλάγματος.
Αυτό το «εμμέσως» βασίζεται στο ότι κατά ένα τρόπο έχει «ποινικοποιηθεί» η κατοχή ενός αυτοκινήτου που δεν είναι «του κουτιού». Κάτι για το οποίο δεν φαίνεται να προκύπτει ουσιαστική διαφωνία μεταξύ της νυν και της πρώην κυβέρνησης. Η απόσυρση μπορεί να καταργήθηκε, αλλά μόνον ως προς το «αντίδωρο» των χιλίων ευρώ από το κράτος. Διότι κατά τα άλλα, ο πολίτης υποχρεώνεται να αλλάξει αυτοκίνητο λόγω των υψηλών τελών κυκλοφορίας.
Το Ι.Χ. στην Ελλάδα, έχει καταντήσει «κατάρα», αφού οι κάτοχοι καλούνται να πληρώνουν πάντα χωρίς αντίκρισμα. Εκτός και αν έχουμε ασφαλείς δρόμους, χώρους στάθμευσης κ.ά. και μας τους κρύβουν. Τελικά, το «παίρνειν» έχει γίνει εθνικό... σπορ από κάθε κυβέρνηση. Απλώς αλλάζει το στυλ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου