Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Ενός... ΚΥΡ, μύρια έπονται!

Του ΚΥΡ από το http://i-kyr.gr

Όπως γράφει και ο φίλος μας Άλκης Μ. "όσο και να μας πιέζουν, το χιούμορ και το γέλιο δεν θα το πάρουν από τα χείλη μας!". 
Πάντως, επ' αυτού, κάνει τα πάντα ο φιλαράκος του άλλοτε! Έτσι Άλκη; Ας του στείλουμε μιά "καλημέρα", μέσω του ΚΥΡ και των παρακάτω, όπως:

>>Δεν μας φτάνουν τα προβλήματα των άλλων, έχουμε και τα δικά μας...

>>Αν εξαιρέσουμε την πραγματικότητα, όλα τα άλλα πηγαίνουν υπέροχα!

>>Το εγκεφαλικό, προϋποθέτει εγκέφαλο. Μην αγχώνεστε μερικοί...

>>Έβγαλα το Δημοτικό, έβγαλα το Γυμνάσιο και το Λύκειο, έβγαλα και το Πανεπιστήμιο... Και τώρα για να βρω δουλειά πρέπει να βγάλω… διαβατήριο!

>>-Μωρό μου πες μου κάτι για να νιώσω σαν αληθινή γυναίκα.
-Δεν ξέρεις να παρκάρεις!

>>Τι έγινε; Στενοχωρημένη σε βλέπω… Ζυγίστηκες;

>>-Μπαμπά, γιατί παντρεύτηκες την μαμά;
 -Απορείς και εσύ παιδί μου… ε;

>>Όλοι για ένα μεγάλο έρωτα ζούμε. Και καμιά τριανταριά μικρούς...

>>Όταν είναι μωρό τη φωνάζουν "γυναικάρα μου", όταν είναι γυναίκα "μωρό μου"… Και στο ΚΑΠΗ της λένε: "Πάμε εκδρομή με τα άλλα κορίτσια;"…

>>Ωραίο το τζάκι! Γλιτώνεις κάτι από το πετρέλαιο, αλλά δίνεις τα διπλά σε λουκάνικα και μπύρες!

>>Ρε σεις! Τους μ@λάκες μη τους στέλνετε "να πάν’ να γ@μηθούν",
γιατί πολλαπλασιάζονται!

>>Βρήκα κάτω 1 ευρώ. Το πέταξα αμέσως γιατί δεν θέλω να μαθαίνω στα λεφτά.

>>Στην τρίτη λυκείου θα πρέπει να προσθέσουν μάθημα "Πώς να ζήσετε στο εξωτερικό"!

>>Αυτό που οι κουτσουλιές είναι άσπρες στα μαύρα αυτοκίνητα και μαύρες στα άσπρα, με ξεπερνάει!

>>Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι... Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία...

>>Πόσο μου την σπάει όταν μιλάνε, ενώ διακόπτω...

>>Έχετε προσέξει ότι έχουν κόψει τα αλκοτέστ; Ξέρουν ότι δεν έχουμε λεφτά για δεύτερο ποτό!

>>Ο Έλληνας θα ξεσηκωθεί όταν του κόψουν το νερό. Γιατί χωρίς νερό, φραπεδιά δεν γίνεται!

>>Έτσι απειλούν οι γονείς τα παιδιά τους σήμερα: "Κάτσε καλά μη σου γράψω κανένα ακίνητο"!

>>Στην μόνη τράπεζα που δεν χρωστάμε είναι στην τράπεζα… σπέρματος!

>>Άναψα το καλοριφέρ! Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις…

>>Πάλι καλά που είχα υιοθετήσει 2 παιδιά από την Αφρική και μου στέλνουν κάνα φράγκο!

>>Και έρχεται αυτή η ερώτηση όταν έχω κλειστά τα μάτια και έχω χαλαρώσει...
- Κοιμάσαι;
- Όχι πέθανα... Άσε λουλούδια και φύγε!

>>Με παίρνει τηλέφωνο στο σταθερό και μου λέει «πού είσαι;». Και απαντώ: «Οδηγώ! Κλείσε και πάρε σε λίγο!»…

>>Άμα τσακωθείς μαζί της, πήγαινε και σφίξε όλα τα καπάκια από τα βάζα για να μπορείς μετά να πεις: "α, τώρα με χρειάζεσαι, εεεε;".

>>-Ξύπνα, αγόρι μου. Είναι ώρα να πας σχολείο
-Ωχ... Δε θέλω να πάω.
-Πες μου δυο λόγους γιατί δε θέλεις να πας!
-Τα παιδιά με κοροϊδεύουν και οι δάσκαλοι με μισούν. Να γιατί!

>>-Αυτός δεν είναι λόγος να μη θες να πας σχολείο. Έλα, σήκω να ετοιμαστείς!
-Πες μου δυο λόγους γιατί πρέπει να πάω στο σχολείο;
-Λοιπόν... Ένας λόγος: Είσαι 52 ετών. Κι ένας δεύτερος; Είσαι ο διευθυντής!

>>Γιατί περισσεύει τόσος μήνας στο τέλος των χρημάτων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου