Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Ανώνυμος τα "χώνει" σε "επώνυμο" χωρίς όνομα!

Δήλωση-σοκ για τον νεαρό επιχειρηματία, του οποίου το ονοματάκι ξεχωρίζει στη λίστα Λαγκάρντ, για τον οποίο γράφτηκε ότι προσφέρει 1.000.000 ευρώ στην Ευαγγελία Αραβανή και την Κατερίνα Στικούδη, προκειμένου να χορέψουν στο κλειστό πάρτυ που διοργανώνει ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου στην βίλα του στην Εκάλη!
Ένας άλλος επιχειρηματίας, θέλοντας ίσως να αναδείξει το «παραμύθι» τής υπόθεσης, είπε: «Εγώ δίνω δύο εκατομμύρια να μου χορέψει ο... ίδιος!». Και συμπληρώνει: «Του δίνω ακόμα ένα εκατομμύριο, άμα μου χορέψει με τη Λαγκάρντ!»…
>>> Τότε, να… τσοντάρουμε κι εμείς κάτι! Αλλά... Εάν ο τύπος κυκλοφορεί κάποια όμορφη και του πει κάποιος "ρε μάγκα σου δίνω τόσα για να μου στείλεις τη δικιά σου να μου χορέψει!", πώς θα αντιδράσει ο νεαρός κύριος... Λίστας;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου