Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Απάντηση Μίχα σε Καμμένο

Άμεση αντίδραση από τον πρώην νομάρχη Πειραιά κ. Γιάννη Μίχα, σε όσα τον κατηγόρησε το μεσημέρι ο βουλευτής της ΝΔ κ. Πάνος Καμμένος από βήματος της Βουλής.
Με επιστολή του στον Πρόεδρο της Βουλής ο κ. Μίχας, δίνει απαντήσεις στους ισχυρισμούς του κ. Καμμένου, γράφοντας:
«Κύριε Πρόεδρε,
Σήμερα το πρωί, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για τη σύσταση Ειδικής Κοινοβουλευτικής Επιτροπής με αντικείμενο τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης για την υπόθεση των υποβρυχίων, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Πάνος Καμμένος, εξαπέλυσε νέα προκλητική επίθεση σε βάρος μου, προσπαθώντας να με εμπλέξει στην συγκεκριμένη υπόθεση.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, ο κ. Καμμένος ισχυρίστηκε ότι ως Νομάρχης Πειραιά δεν ήλεγχα ως όφειλα τα Ναυπηγεία, ότι είχα στη διάθεσή μου πολυτελές αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρήσει η γερμανική ιδιοκτήτρια εταιρεία των ναυπηγείων και ότι ως συνδικαλιστής επεδίωκα εργασιακή ειρήνη προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις των εργαζομένων στην αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος.
Πρόκειται για προφανή ψεύδη που συνειδητά χρησιμοποιεί ο                         κ. Καμμένος με μία προσωπική εμπάθεια και εμμονή, με προσωπικά - εξ όσων μπορώ να υποθέσω - κίνητρα και ελατήρια.
Χρονολογείται δηλαδή από την εποχή που δεν δίσταζε να με απειλεί, πιέζοντάς με να μην εφαρμόσω ως Νομάρχης Πειραιά, δικαστική απόφαση που αφορούσε στην κατεδάφιση αυθαιρέτων κτισμάτων στη νήσο Δοκό.
Γι’ αυτό και δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος Βουλευτής ψευδώς και συκοφαντικώς προσπαθεί να αναμείξει το όνομά μου στη συγκεκριμένη υπόθεση ή να αναφερθεί μειωτικά στο πρόσωπό μου ενώπιον του Κοινοβουλίου με άσχετες αφορμές.
Σε ό,τι αφορά στην ουσία της αναφοράς του στο πρόσωπό μου απαντώ:
  • Δεν έχω και δεν είχα ποτέ στη διάθεσή μου αυτοκίνητο που μου είχε δήθεν παραχωρήσει η ιδιοκτήτρια των ναυπηγείων εταιρεία. Ποτέ!
  • Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά διοικητικά ανήκουν στον Δήμο Χαϊδαρίου, στα όρια της Νομαρχίας Αθηνών και ως εκ τούτου ουδεμία αρμοδιότητα είχα να παρέμβω ή να ασκήσω έλεγχο ως Νομάρχης Πειραιά. Ως εκλεγόμενος βουλευτής από την Β΄ Περιφέρεια Αθηνών στην οποία ανήκει ο Δήμος Χαϊδαρίου, ο κ. Καμμένος θα έπρεπε τουλάχιστον να το γνωρίζει.
  • Έχοντας αποχωρήσει από τη διοίκηση του Σωματείου των Εργαζομένων στα Ναυπηγεία από το 1996 δεν είχα την παραμικρή ανάμειξη στη υπόθεση των υποβρυχίων. Επίσης ουδέποτε υπήρξα μέλος οποιουδήποτε Δ.Σ. της εταιρίας των Ελληνικών Ναυπηγείων ή άλλης θυγατρικής της.
Όλα αυτά βεβαίως ο κ. Καμμένος τα γνωρίζει ή όφειλε να τα γνωρίζει.
Όπως άλλωστε όφειλε να γνωρίζει ότι το «Άρατε Πύλας» με το οποίο έκλεισε την τοποθέτησή του, δεν έχει σχέση με την Ανάσταση.
Όλα όμως για τον κ. Καμμένο μπορούν να κόβονται και να ράβονται, να παραχαράσσονται και να διαστρεβλώνονται, ανάλογα με τις προσωπικές του επιδιώξεις και τις πολιτικές του σκοπιμότητες, αφού είναι εμφανές ότι εκτός από εμένα προσωπικά προσπαθεί να πλήξει και τον πολιτικό φορέα στον οποίο ανήκω.
Εξ ου και δεν διστάζει να ευτελίζει το βουλευτικό του αξίωμα επιδιδόμενος σε συνειδητές και άδικες συκοφαντίες. Διότι το βουλευτικό αξίωμα ευτελίζεται όταν η ασυλία που παρέχει, επιτρέπει σε εκπροσώπους του να μετατρέπουν την ελευθερία της έκφρασης σε λασπολογία και πολιτική αλητεία.
Εάν ο κ. Καμμένος μπορεί να αποδείξει έστω και μέρος των όσων ισχυρίστηκε, τότε δεν έχει να κάνει τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο από το να πάψει να κρύβεται πίσω από τη βουλευτική ασυλία, προκειμένου να ισχυριστεί τα ίδια ενώπιον της δικαιοσύνης, στην οποία θα προσφύγω για να υπερασπιστώ την ηθική και πολιτική μου ακεραιότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου