Καλοκαίρι έρχεται και η τρελλή ιδέα για γάμο ομοφυλοφίλων στην Τήλο, καλοάρεσε στον δήμαρχο του όμορφου μικρού νησιού. Στο πλαίσιο των «ροζ» ημερών της ελληνικής τηλεόρασης, ο δήμαρχος της Τήλου την είδε «εμπορικά» και η ιδέα έγινε «είδηση». Την πήραν τα κανάλια και την ανέδειξαν, την είδαν οι εφημερίδες και την ζήλωσαν, την άκουσε και ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου και αντέδρασε!
Είναι δυνατόν, αυτό το γελοίο θέμα να απασχολεί τα ελληνικά ΜΜΕ και η αντίδραση στην γελοιότητα να ακούγεται από τον… Άρειο Πάγο; Και να δείτε τώρα ότι θα γίνει περισσότερο νταβαντούρι και όλο το «αδελφάτο» θα χιμήξει κατά του εισαγγελέα του ΑΠ κ. Σανιδά!
Ποιός το περίμενε πως θα ερχόταν εποχή που η ξεφτίλα της δημόσιας ζωής, θα απασχολούσε επισταμένα και με ενδιαφέρον τα ΜΜΕ και μάλιστα σε μέρες όπου η Ελλάδα βρίσκεται όμηρος της οικονομικής ανέχειας και της κοινωνικής εξαθλίωσης.
Το «ζεύγος» των ερωτευμένων νεαρών, δημοσίευσε την αγγελία του… γάμου του και ουδείς νομικός δεν βρέθηκε για να υπενθυμίσει ότι οι αγγελίες γάμου δημοσιεύονται με βάση κάποιον νόμο και όχι έτσι για πλάκα! Και ότι πρόκειται για νόμο που δεν προβλέπεται ο γάμος μεταξύ δύο ή… τριών ομοφυλοφίλων, καθώς τότε που ψηφίστηκε, η κοινωνία δεν είχε εξευτελιστεί τόσο πολύ…
Είναι δυνατόν, αυτό το γελοίο θέμα να απασχολεί τα ελληνικά ΜΜΕ και η αντίδραση στην γελοιότητα να ακούγεται από τον… Άρειο Πάγο; Και να δείτε τώρα ότι θα γίνει περισσότερο νταβαντούρι και όλο το «αδελφάτο» θα χιμήξει κατά του εισαγγελέα του ΑΠ κ. Σανιδά!
Ποιός το περίμενε πως θα ερχόταν εποχή που η ξεφτίλα της δημόσιας ζωής, θα απασχολούσε επισταμένα και με ενδιαφέρον τα ΜΜΕ και μάλιστα σε μέρες όπου η Ελλάδα βρίσκεται όμηρος της οικονομικής ανέχειας και της κοινωνικής εξαθλίωσης.
Το «ζεύγος» των ερωτευμένων νεαρών, δημοσίευσε την αγγελία του… γάμου του και ουδείς νομικός δεν βρέθηκε για να υπενθυμίσει ότι οι αγγελίες γάμου δημοσιεύονται με βάση κάποιον νόμο και όχι έτσι για πλάκα! Και ότι πρόκειται για νόμο που δεν προβλέπεται ο γάμος μεταξύ δύο ή… τριών ομοφυλοφίλων, καθώς τότε που ψηφίστηκε, η κοινωνία δεν είχε εξευτελιστεί τόσο πολύ…
ΕΓΩ ΔΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.ΕΑΝ ΤΟΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΓΑΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ.ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΕΜΑΣ ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι βεβαίως δεν μας νοιάζει και επιπλέον αγωνιζόμαστε για έχει την ελευθερία της επιλογής του. Αρκεί να μη εκληφθεςί ως κρεβάτι ολόκληρη η κοινωνία!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτυλιανός Παπαδόπουλος
ΑπάντησηΔιαγραφή04 Ιουνίου
Γάμος ομοφυλοφίλων
Ένας γενναίος τοπικός άρχων, ο δήμαρχος Τήλου εκμεταλλευόμενος ένα κενό στον νόμο για τον πολιτικό γάμο, πραγματοποίησε την πρώτη νομιμοποίηση συμβίωσης ομοφυλοφίλων με την εξουσία που κατέχει' και ο εισαγγελέας Ρόδου έσπευσε να τον εγκαλέσει δικαστικά για "παράβαση καθήκοντος"!
Αμέσως ξεσηκώθηκαν τα διψασμένα για αίμα και σπέρμα ΜΜΕ και άρχισαν να καλούν ιερωμένους και "συνδικαλιστές" της "ομοφυλοφιλικής κοινότητας" και να τους εκθέτουν στις γνωστές τηλεοπτικές κοκορομαχίες.
Δεν αντιλαμβάνομαι βεβαίως, γιατί καλούνται ιερωμένοι να δώσουν άποψη σε ένα καθεαυτό νομικό θέμα, το οποίο δεν αφορά ούτε το ποίμνιό τους ούτε την διαχείριση του οίκου τους.
Δεν αντιλαμβάνομαι επίσης την αναγκαιότητα ύπαρξης "ομοφυλοφιλικού συνδικαλισμού" ή "ομοφυλοφιλικής κοινότητας". Πρόκειται για πολίτες διαφορετικής κατηγορίας από τους υπόλοιπους; Ή πρόκειται για επαγγελματική τάξη, ώστε να έχουν ανάγκη συνδικαλιστικής εκπροσώπησης;
Αποτελεί όμως αναγκαιότητα η κάλυψη με επίσημο νομικό τύπο της συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. Υφίσταται ένα τεράστιο πεδίο υποκρισίας του κοινωνικού μας ιστού και του πολιτικού μας κόσμου σε σχέση με το θέμα αυτό.
Όταν ήμουν παιδί, μόλις είχαμε βγει από την χούντα, ο υπ. Δημοσίας Τάξεως ο περιώνυμος Μπάλκος, ψήφιζε νόμους με τους οποίους η αστυνομία σταματούσε τον κόσμο στον δρόμο και τον έλεγχε για ενδεικτικά στοιχεία ομοφυλοφιλίας, η οποία περίπου γινόταν ιδιώνυμο αδίκημα. Την ίδια ώρα οι ορντινάντσες εναλλάσσονταν στο γραφείο συνυπουργού του με την επωνυμία "Βαγγέλα η χεσμένη" (βλ. Ηλία Πετρόπουλου, "ΤΑ ΚΑΛΙΑΡΝΤΑ").
Λίγα χρόνια αργότερα, το Θείον Βρέφος για να επιτύχει την πολιτική εξόντωση του κυριότερου εσωκομματικού του αντιπάλου και στενότερου συνεργάτη του τότε πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου, τον παγίδευσε ως τραβεστί.
Ακόμη και σήμερα, στα πλαίσια της Ζαχοπουλιάδας, ακούμε από "σοβαρούς" δημοσιογράφους ότι το τρομερό μυστικό που έκρυβαν τα περίφημα DVD αφορά κάποιες "νεανικές παρεκτροπές" του νυν πρωθυπουργού με νυν υπουργό του (αναφορά από Τράγκα σε δελτία του ALTER).
Αυτή η υποκρισία, το πλάγιο πονηρό βλεμματάκι και η τάχα μου τάχα μου "ανεκτικότητα" και "προοδευτικότητα" είναι καιρός να σταματήσουν. Τόσο σε μας, όσο και στους ιερωμένους πέφτει λιγότερος λόγος για τις σεξουαλικές προτιμήσεις των συμπολιτών μας, απ' όσον μας πέφτει για τους πολιτικούς τους προσανατολισμούς ή την ποδοσφαιρική ομάδα που υποστηρίζουν.
Και είναι ακριβώς σημάδι παθογένειας της κοινωνίας έστω και το ότι υπάρχει ανάγκη συζήτησης, για πράγματα που θα έπρεπε να είναι απλώς αυτονόητα.
Κάτι ακόμη, σαν συμπλήρωμα. Ακούω όλους αυτούς τους ιερωμένους να αναμασούν διαρκώς την καραμέλα, ότι η οποιαδήποτε νομική κάλυψη της συμβίωσης ομοφυλοφίλων, δεν θα συνιστά γάμο γιατί ο γάμος είναι έννοια που καλύπτεται μόνον από το δόγμα και τον θρησκευτικό τύπο. Αυτό, είναι ασύστολο ψεύδος' και το γνωρίζουν.
Ο γάμος είναι ένας καθαρά νομικός τύπος, ο οποίος τιμάται - εφόσον το επιθυμούν οι ενωνόμενοι δι' αυτού - με θρησκευτική τελετή. Προϋπήρχε ως θεσμός κάθε εκκλησίας, χριστιανικής ή μη' και θα συνεχίσει να υπάρχει όταν όλες αυτές οι εκκλησίες θα έχουν πάρει το φυσικό τους δρόμο της εξάλειψης και της αντικατάστασης από άλλες...
Είναι πράγμα απαράδεκτο, το να υπάρχουν συμπολίτες μας διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, οι οποίοι να υποχρεώνονται να καταφεύγουν σε νομικά τερτίπια για να αποκτήσουν τα κοινά σε όλους εμάς τους υπόλοιπους φυσικά δικαιώματα. Και αν υπήρχε η ελάχιστη λογική, δεν θα διωκόταν ο δήμαρχος Τήλου για "παράβαση καθήκοντος" αλλά η Πολιτεία για "παράληψη καθήκοντος".
Παράληψη δηλαδή της υποχρέωσής της να παρέχει σε όλους τους πολίτες τα νομικά εχέγγυα της διαβίωσής τους μέσα σε αυτήν, χωρίς "κενά νόμου" και λοιπές αηδίες.
Τέλος, μια διευκρίνηση: ΔΕΝ είμαι δεξιός, ΔΕΝ είμαι αριστερός, ΔΕΝ είμαι κεντρώος, ΔΕΝ είμαι αναρχικός (αχαχά, εδώ δεν είμαι και πολύ σίγουρος), ΔΕΝ είμαι κομμουνιστής (από πολλά - πολλά χρόνια πλέον' και απολύτως σίγουρα), ΔΕΝ είμαι βασιλικός (ούτε και γι' αυτό είμαι απόλυτα σίγουρος), ΔΕΝ είμαι φασίστας ή ναζιστής, ΔΕΝ είμαι χριστιανός ή οπαδός οποιουδήποτε άλλου θρησκευτικού δόγματος, ΔΕΝ είμαι ομοφυλόφιλος (ποτέ δεν ξέρει κανείς τι θα του προκύψει στο μακρινό μέλλον).
ΔΕΝ κάνω τις ανωτέρω επισημάνσεις για να προσδιοριστώ ή να απολογηθώ, αλλά για να υποστηρίξω το εξής απλό.
ΕΙΜΑΙ οπαδός της άποψης της Απόλυτης Ατομικής Ευθύνης.
Αυτό σημαίνει σε απλά ελληνικά ότι θάμουν καταραμένος, ότι θα πρόδιδα την ίδια μου την ατομική υπόσταση και όσα έχουν συγκροτήσει τον έως τώρα βίο μου, αν δεν φώναζα με κάθε τρόπο το δικαίωμα της οποιασδήποτε από τις ανωτέρω ομάδες, (και κάθε άλλης που μπορεί να παράξει η ιστορία), να υφίσταται και να απολαμβάνει όλα τα δικαιώματα που η ως τώρα εξέλιξη της Κοινωνίας και της Πολιτείας έχει παραχωρήσει στους ανθρώπους.
Αντίστιξη: Θα ήμουν εξίσου καταραμένος, τη στιγμή που δεν θα φώναζα ενάντια στην απαίτηση του ναζί, του βασιλικού, του κομμουνιστή, του χριστιανού, του ομοφυλόφιλου, του αναρχικού (βλέπετε τι γίνεται αυτές τις μέρες στα πανεπιστήμια και τι φασισμός βγαίνει από τους δημοκράταρους της Νυφίτσας, του Λαδοπόντικα και του Θείου Βρέφους), της οποιασδήποτε ιδεολογικής, θεωρητικής, θρησκευτικής, πολιτικής ή προσωπικής τάσης, να εξουσιάσει τους άλλους ΕΠΕΙΔΗ είναι αυτό που είναι.
Και ΟΦΕΙΛΩ στον εαυτό μου, να ξεφτιλίζω και να ρίχνω στη χειρότερη δυνατή πλάκα κάθε τέτοια απόπειρα, στο μέτρο βέβαια των όποιων δυνάμεών μου...
Όταν ο λόγος δεν προτρέχει της διανοίας, όταν απαξιώνεται κάθε «ετικέττα» και όταν αυτό που εκφράζεται στηρίζεται και υποστηρίζεται, τότε ακόμη και η πλέον αντίθετη θέση, γίνεται δεκτή μετά χαράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ πολύ “chaos” για το σημείωμά σου, αλλά και για τα ελληνικά που τόσο όμορφα χειρίζεσαι.
Μεταξύ μας, δεν νομίζω να είσαι και τόσο… χάος! Ο λόγος σου είναι αρκετά χρήσιμος – σκέτη γροθιά στο στομάχι της ισοπεδωτικής και απρόσωπης κοινωνίας του μηδενισμού.
Να ‘σαι πάντα καλά!
Π.