Επειδή προ καιρού οι εταιρείες πετρελαίου «γέλασαν» όταν άκουσαν περί μποϋκοτάζ κατά της ακρίβειας, καθώς διέβλεπαν ότι κανείς δεν θα αντέξει χωρίς το αυτοκινητάκι του, βρέθηκε κάποιος τύπος –μάλλον Γάλλος- που εξέθεσε μία φανταστική ιδέα, η οποία κάνει τώρα τον γύρο της Ευρώπης!
Αυτός προτείνει να γίνει μποϋκοτάζ, όχι σε όλες τις εταιρείες, αλλά σε μία εταιρεία! Δηλαδή, μη πουλώντας μία εταιρεία καύσιμα θα υποχρεωθεί να ρίξει τις τιμές της για να πουλήσει. Βλέποντας οι άλλες εταιρείες, ότι η πρώην «τιμωρημένη» αυξάνει τις πωλήσεις της λόγω πτώσεως των τιμών, θα αναγκαστούν να την ακολουθήσουν!
Ο τύπος προτείνει μποϋκοτάζ στην SHELL και την ESSO που στη χώρα του έχουν γίνει μία εταιρεία – συγχώνευση που δεν συμβαίνει για την Ελλάδα.
Έτσι, καλούμαστε τώρα να επιλέξουμε το «πακέτο» εταιρειών στις οποίες πρέπει να γίνει μποϋκοτάζ προκειμένου να πετύχουμε μείωση των τιμών.
Και για όσους δεν κατάλαβαν, πρόκειται για μία τακτική που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα είδη, αλλά χρειάζεται να υπάρχει και κάποια σοβαρή οργάνωση καταναλωτών, η οποία να δώσει το έναυσμα.
Μέσα από αυτή την… ταπεινή ιστοσελίδα προ(σ)καλείται η οποιαδήποτε οργάνωση καταναλωτών να προχωρήσει στην αναγγελία αυτού του είδους του μποϋκοτάζ. Στην περίπτωση που δεν συμβεί αυτό, ίσως προκύψει κάποιος άλλος «φορέας», που θα αναλάβει να κάνει μόδα το μποϋκοτάζ κατά συγκεκριμένων εταιρειών πετρελαίου, γάλακτος, ζυμαρικών κ.ά. προϊόντων…
Αυτός προτείνει να γίνει μποϋκοτάζ, όχι σε όλες τις εταιρείες, αλλά σε μία εταιρεία! Δηλαδή, μη πουλώντας μία εταιρεία καύσιμα θα υποχρεωθεί να ρίξει τις τιμές της για να πουλήσει. Βλέποντας οι άλλες εταιρείες, ότι η πρώην «τιμωρημένη» αυξάνει τις πωλήσεις της λόγω πτώσεως των τιμών, θα αναγκαστούν να την ακολουθήσουν!
Ο τύπος προτείνει μποϋκοτάζ στην SHELL και την ESSO που στη χώρα του έχουν γίνει μία εταιρεία – συγχώνευση που δεν συμβαίνει για την Ελλάδα.
Έτσι, καλούμαστε τώρα να επιλέξουμε το «πακέτο» εταιρειών στις οποίες πρέπει να γίνει μποϋκοτάζ προκειμένου να πετύχουμε μείωση των τιμών.
Και για όσους δεν κατάλαβαν, πρόκειται για μία τακτική που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλα τα είδη, αλλά χρειάζεται να υπάρχει και κάποια σοβαρή οργάνωση καταναλωτών, η οποία να δώσει το έναυσμα.
Μέσα από αυτή την… ταπεινή ιστοσελίδα προ(σ)καλείται η οποιαδήποτε οργάνωση καταναλωτών να προχωρήσει στην αναγγελία αυτού του είδους του μποϋκοτάζ. Στην περίπτωση που δεν συμβεί αυτό, ίσως προκύψει κάποιος άλλος «φορέας», που θα αναλάβει να κάνει μόδα το μποϋκοτάζ κατά συγκεκριμένων εταιρειών πετρελαίου, γάλακτος, ζυμαρικών κ.ά. προϊόντων…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου