Επειδή ο ραγιαδισμός και ο άτρωτος νεοπλουτισμός δεν λένε να εγκαταλείψουν τον Έλληνα, γι’ αυτό τον λόγο κάθε απόπειρα για μποϋκοτάζ προϊόντων, είναι πολύ δύσκολο να υλοποιηθεί. Έτσι, κάποιοι ευαίσθητοι και αξιοπρεπείς πολίτες, βλέποντας ότι οι πάντες αδιαφορούν με την ακρίβεια, παίρνουν την απόφαση να κινηθούν οι ίδιοι και να προβούν σε κάλεσμα και άλλων πολιτών.
.jpg)
Το κάλεσμα, αναφέρει:
«Στις 20 Φεβρουαρίου και για μία εβδομάδα ξεκινάμε μποϋκοτάζ στα σούπερ μάρκετ πανελλαδικά με σκοπό να μειωθούν οι τιμές των προϊόντων επειδή, την στιγμή που δεχόμαστε όλες αυτές τις μειώσεις των μισθών μας, οι τιμές των προϊόντων φτάνουν στα ύψη και σε πολλούς πλέον είναι αδύνατο να ψωνίζουν έστω και τα βασικά.
Αυτή η διαμαρτυρία ξεκινάει από τα καταστήματα (αναγράφεται επωνυμία μεγάλης αλυσίδας) και θα συνεχιστεί αν υπάρξει σωστή συνεννόηση μεταξύ μας και αποτελεσματικότητα.
Σας παρακαλούμε να στείλετε αυτό το μήνυμα σε όσους γνωστούς έχετε ώστε να μαθευτεί σε όλη την Ελλάδα. Δείξτε την ικανότητα που έχουμε στην επικοινωνία και την οργάνωση ως Έλληνες πολίτες. Η Ελλάδα δεν είναι μόνο οι πολιτικοί μας, Ελλάδα είμαστε κι εμείς οι ίδιοι. Μπορούμε!»…
Με αυτό το μποϋκοτάζ υποχρεώνεται η εν λόγω αλυσίδα να ρίξει τις τιμές της και εφ’ όσον οι άλλοι διατηρήσουν ψηλά τις τιμές τους, κηρύσσεται μποϋκοτάζ για άλλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ κ.ο.κ.
Πρόκειται περί μιας θαυμάσιας ιδέας, η οποία βασίζεται σε μία άλλη ιδέα για την ακρίβεια στα καύσιμα. Και όπου γίνεται έχει επιτυχή αποτελέσματα.
Το ερώτημα: Οι λεγόμενες καταναλωτικές οργανώσεις δεν γνωρίζουν αυτή την τακτική; Και αν ναι, γιατί δεν κάνουν κάποια σχετική κίνηση;. Αν όχι, ποιός είναι ο σκοπός της ύπαρξής τους;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου