Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

Υπάρχει και φιλότιμο...

Ο συνάδελφος και πρώην βουλευτής (ΝΔ) Δημήτρης Κωνσταντάρας, αποφάσισε να προσχωρήσει στον Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό (ΛΑΟΣ). Επειδή… υπάρχει και φιλότιμο! Με αυτόν τον τίτλο που θυμίζει τον αξέχαστο πατέρα του, δημοσιεύεται παρακάτω η «απολογία» του Δημήτρη Κωνσταντάρα. Γράφει:

Υπάρχει και Φιλότιμο

Η πρόταση του Γιώργου Καρατζαφέρη με τιμά. Χωρίς να μου ζητήσει να κάνω ή να πω ο,τιδήποτε που δεν με εκφράζει, μου άνοιξε την πόρτα του κόμματός του με την επεξήγηση του ότι ζητάει συνεργασία μόνο με «καθαρούς» ανθρώπους.
Γι’ αυτό και θα είμαι μαζί του, στην Α΄ Αθηνών, χωρίς να ξεχάσω τα καλά και ευπρεπή που συνάντησα στη Νέα Δημοκρατία και –κυρίως- την αγάπη του απλού ψηφοφόρου που με τίμησε τρεις φορές που του ζήτησα την ψήφο του. Δεν τον πρόδωσα... Έδωσα μάχες. Στάθηκα στο πλευρό του, ακόμα και τις πολύ δύσκολες ώρες. Αυτό και θα συνεχίσω να κάνω. Δεν ξέρω αν όλοι το έκαναν ή θα το κάνουν. Έτσι είμαι αναγκασμένος να θυμηθώ τη φράση του Σακελάριου που έβαλε στο στόμα του Μαυρογιαλούρου και την έκανε διάσημη ο πατέρας μου: «Υπάρχει και φιλότιμο».

1 σχόλιο:

  1. Ο πατέρας του, ο αλησμόνητος Λάμπρος έκανε διάσημη μιά φράση, δυό τρεις λέξεις. Υπάρχει και φιλότιμο.
    Ο υιός γιατί τα γκρεμίζει όλα με την προσχώρησή του σ΄ένα κόμμα αμφιβόλου.....ποιότητος;
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή