Πολλά τα κενά της 15ωρης συμπληρωματικής απολογίας της κας Εύης Τσέκου και ο 2ος ειδικός ανακριτής κ. Δημ. Οικονόμου, αναμένεται να την καλέσει και για τρίτη φορά, καθώς χρήζουν διευκρίνισης κάποιες «θολές» πτυχές της υπόθεσης. Όπως υποπτεύομαι ο ανακριτής θα έχει μείνει με μερικές απορίες. Δηλαδή:
1.Πότε και πού έγινε η βιντεοσκόπηση;
1.Πότε και πού έγινε η βιντεοσκόπηση;
2.Πού βρίσκεται η βιντεοκάμερα –«εγχειρίδιο του εγκλήματος»- ώστε να διαπιστωθεί εάν η βιντεοσκόπηση έγινε με αυτή την βιντεοκάμερα και από την ίδια την «πέτρα» στου σκανδάλου;
3.Για ποιόν λόγο, η κα Εύη Τσέκου κατέστρεψε την βιντεοκασέτα, η οποία προηγουμένως είχε μεταγραφεί σε dvd;
4.Η μεταγραφή, που κατά δήλωσή της έγινε στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» από κάποιον τεχνικό Γιώργο, πραγματοποιήθηκε πράγματι εν αγνοία της;
Τέλος, επειδή η κα Εύη Τσέκου καταθέτει ότι η βιντεοκασέτα περιείχε μόνον σκηνές με… ροζ φόντο, γεννάται η απορία πώς είναι δυνατόν να επισκέπτεται μία γυναίκα κάποιο μέσον ενημέρωσης και στο πλαίσιο κάποιων καταγγελιών της, να δείχνει και τις ερωτικές της επιδόσεις;
Εύλογο το ερώτημα και πόσο μάλλον όταν η κα Εύη Τσέκου καταθέτει απερίφραστα ότι στο οπτικοακουστικό υλικό δεν γίνεται αναφορά σε πολιτικά πρόσωπα! Ασφαλώς αναφέρεται στο υλικό που διαθέτει η Δικαιοσύνη και όχι στο πρωτογενές – δηλαδή πριν κοπούν «μερικαί σκηναί του έργου»…
3.Για ποιόν λόγο, η κα Εύη Τσέκου κατέστρεψε την βιντεοκασέτα, η οποία προηγουμένως είχε μεταγραφεί σε dvd;
4.Η μεταγραφή, που κατά δήλωσή της έγινε στις εγκαταστάσεις της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» από κάποιον τεχνικό Γιώργο, πραγματοποιήθηκε πράγματι εν αγνοία της;
Τέλος, επειδή η κα Εύη Τσέκου καταθέτει ότι η βιντεοκασέτα περιείχε μόνον σκηνές με… ροζ φόντο, γεννάται η απορία πώς είναι δυνατόν να επισκέπτεται μία γυναίκα κάποιο μέσον ενημέρωσης και στο πλαίσιο κάποιων καταγγελιών της, να δείχνει και τις ερωτικές της επιδόσεις;
Εύλογο το ερώτημα και πόσο μάλλον όταν η κα Εύη Τσέκου καταθέτει απερίφραστα ότι στο οπτικοακουστικό υλικό δεν γίνεται αναφορά σε πολιτικά πρόσωπα! Ασφαλώς αναφέρεται στο υλικό που διαθέτει η Δικαιοσύνη και όχι στο πρωτογενές – δηλαδή πριν κοπούν «μερικαί σκηναί του έργου»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου