Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ανέκδοτο από Ν. Υόρκη...


Μπορεί να έχουν περάσει οι γιορτές, 
αλλά εξακολουθεί να είναι πολύ επίκαιρο...

 Του 
Ντένη 
Κονταρίνη*


Παραμονή Πρωτοχρονιάς και ο Άη-Βασίλης εμφανίζεται σε ένα παιδάκι.
-Τι θα ήθελες να σου φέρω μικρέ μου; το ρωτάει.
Το παιδάκι τον κοιτάζει έκπληκτο. Μοιάζει να σκέφτεται λίγο και του λέει.
-Δεν θέλω να μου φέρεις τίποτα Άγιε μου Βασίλη. Γιατί αν μου φέρεις κάτι θα μου το πάρει η Τρόϊκα. Τούτη τη χρονιά θέλω να μου πάρεις. Θέλω να πάρεις τον Βενιζέλο, τον Πάγκαλο, τον Παπανδρέου, τον Καραμανλή, τον Σαμαρά, τον Καρατζαφέρη, την Αλέκα και όλους τους άχρηστους πολιτικούς που ρήμαξαν την πατρίδα μου και να τους πας να τους πετάξεις στον Καιάδα. Θέλω να πάρεις την Τρόϊκα και να την πας στις πατρίδες τους. Θέλω να πάρεις τους Γερμανούς που ήλθαν να ξανακατακτήσουν την πατρίδα μου και να τους πας στα υπόγεια της καγκελαρίας να συναντήσουν τα υπολείμματα του Χίτλερ. Θέλω Άγιε μου Βασίλη να καθαρίσεις την πατρίδα μου από όλους τους άχρηστους που έχουν μαζευτεί και να μας αφήσουν να ζήσουμε ήσυχα με ό,τι μπορεί να μας δώσει η φτωχή μας χώρα. Δεν τους θέλουμε Άγιε μου. Δεν τους θέλουμε. Αυτό θέλω από σένα τούτη τη χρονιά. Μπορείς να το κάνεις;
Ο Άη-Βασίλης έχει απομείνει σκεφτικός. Ο μικρός τον κοιτάζει και περιμένει. Σε μια στιγμή ο Άγιος σηκώνεται, πλησιάζει τον μικρό και τον αγκαλιάζει.
-Κομματάκι δύσκολο μικρέ μου, του λέει. Τούτοι δω όλοι τους μοιάζουν με τα τσιμπούρια που σας ρουφούν το αίμα. Έχουν κολλήσει πάνω σας και δεν θα ξεκολλήσουν αν δεν τελειώσει το αίμα σας. Κομματάκι δύσκολο. Θα το προσπαθήσω αλλά βάλτε κι εσείς ένα χεράκι.
Κι ο Άγιος έφυγε σκεφτικός με την τόσο δύσκολη απαίτηση του μικρού του φίλου...

Αυτά.. 
Ας το σκεφτούμε λιγάκι όλοι μας, μήπως θα πρέπει να βοηθήσουμε τον Άη-Βασίλη να πραγματοποιήσει την απαίτηση του μικρού του φίλου.
Χρόνια σας πολλά!
* Ο κ. Κονταρίνης 
είναι ομογενής δημοσιογράφος 
από τη Νέα Υόρκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου