Τρίτη, 17 Μαρτίου 2009

"Καμπάνες" και άλλα από το ΕΡΣ

Το Eθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε την επιβολή προστίμου 20.000 ευρώ στο τηλεοπτικό κανάλι "Μακεδονία TV" για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Μειοψήφησαν η Εύη Δεμίρη, η οποία πρότεινε 40.000 ευρώ και ο Κωνσταντίνος Αποστολάς που πρότεινε 30.000 ευρώ. Περισσότερα, παρακάτω με κλικ στα Σχόλια.

1 σχόλιο:

  1. Το Eθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) κατά τη σημερινή του συνεδρίαση αποφάσισε την επιβολή προστίμου 20.000 ευρώ στο τηλεοπτικό κανάλι "Μακεδονία TV" για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Μειοψήφησαν η Εύη Δεμίρη, η οποία πρότεινε 40.000 ευρώ και ο Κωνσταντίνος Αποστολάς που πρότεινε 30.000 ευρώ.
    Εγκρίθηκαν οι μεταβιβάσεις για το "Ράδιο Χαλκιδική" του νομού Χαλκιδικής, "Ελλάδα FM" του νομού Έβρου, του "Radio Planet", του νομού Κοζάνης και του "Must FM" του νομού Αργολίδας.
    Δεν εγκρίθηκε η μεταβίβαση του ραδιοφωνικού σταθμού "Sugar Radio" (πρώην "Radio Mega) του νομού Χανίων. Επίσης, δεν εγκρίθηκε η σύμβαση μεταβίβασης του ραδιοφωνικού σταθμού "Ατλαντίς", του νομού Αττικής, διότι δεν έχει βεβαίωση νομίμου λειτουργίας. Η σύμβαση προέβλεπε τη μεταβίβαση του σταθμού από τον Αντώνιο Τσακίρη στον Μιχαήλ Χάνδακα, έναντι ποσού 36.684 ευρώ.
    Επίσης, δεν εγκρίθηκε η σύμβαση μεταβίβασης του ραδιοσταθμού "Εν Λευκώ" του νομού Αττικής από τον Κώστα Καββαθά προς την "Three Dee" του Αντώνη Λυμπέρη, έναντι ποσού 120.000 ευρώ. Το ΕΣΡ έκρινε ότι δεν υπάρχουν τα αναγκαία δικαιολογητικά και θα πρέπει εντός τριών μηνών ο σταθμός να μεταβιβαστεί σε άλλον.
    Έγινε δεκτή η αίτηση θεραπείας που κατέθεσε ο ραδιοσταθμός "Groovy Station 102,2 FM" του νομού Χίου, στον οποίο και τελικά δόθηκε βεβαίωση νομίμου λειτουργίας. Στο ραδιοφωνικό σταθμό "Club Radio" του νομού Ηρακλείου για τον οποίο το ΕΣΡ δεν είχε δώσει έγκριση νομίμου λειτουργίας μετά από δεύτερη αίτηση θεραπείας που υπέβαλε ο σταθμός, το Συμβούλιο αποφάσισε την ανάκληση της βεβαίωσης νομίμου λειτουργίας.
    Για το τηλεοπτικό κανάλι "Flash TV" του νομού Καστοριάς το ΕΣΡ αποφάνθηκε ότι εκπέμπει κανονικά.
    Αναφορικά με το αίτημα για ψηφιακή συχνότητα το Συμβούλιο αποφάσισε για το τηλεοπτικό κανάλι "Shop TV" ότι δεν δικαιούται, λόγω οριστικής διακοπής λειτουργίας. Όσον αφορά το τηλεοπτικό κανάλι "Πέλλα TV" του νομού Πέλλας για το οποίο είχε εγκριθεί η ψηφιακή συχνότητα ΕΠΕ 3, μετά από αίτημα του σταθμού να πάρει τη συχνότητα ΕΠΕ 2, το ΕΣΡ δεν έδωσε την έγκρισή του.
    Για το τηλεοπτικό κανάλι "Αθήνα TV" στο οποίο το ΕΣΡ δεν είχε εγκρίνει τη μεταβίβαση λόγω οριστικής διακοπής, μετά την προσφυγή του καναλιού στο Συμβούλιο Επικρατείας και την αίτηση θεραπείας που κατέθεσε στο ΕΣΡ για την ανάκληση της οριστικής διακοπής, η αίτηση απορρίφθηκε.
    Αναφορικά με το τηλεοπτικό κανάλι "Local TV" για το οποίο το ΕΣΡ έχει αποφανθεί ότι δεν δικαιούται να χρησιμοποιεί τις συχνότητες 49 και 35, γίνεται προσπάθεια προκειμένου να βρεθεί άλλη συχνότητα.
    Το τηλεοπτικό κανάλι "Δέλτα TV" (πρώην Studio) του νομού Αχαΐας για το οποίο το ΕΣΡ έχει κρίνει ότι δεν λειτουργεί νομίμως, το Συμβούλιο απέρριψε το αίτημα του σταθμού για ανάκληση της προηγούμενης απόφασής του.
    Για το ραδιοσταθμό "Ρέθυμνο Σπορ FM" (πρώην "Hot Radio 92,5") του νομού Ρεθύμνου, που έφερε τα αποδεικτικά ότι εκπέμπει από τη συχνότητα 103,3, το ΕΣΡ αποφάσισε ότι λειτουργεί νόμιμα και θα ενημερώσει σχετικά την ΕΕΤΤ.
    Αναφορικά με τον ραδιοφωνικό σταθμό "Ράδιο Ταϋγετος" στον οποίο είχε επιβληθεί πρόστιμο για παράλειψη υποβολής υπεύθυνης δήλωσης αναφορικά με το χαρακτήρα του σταθμού, μετά από αίτηση θεραπείας που κατέθεσε, το πρόστιμο μεταβλήθηκε σε σύσταση.

    Μετά από καταγγελία του ΚΚΕ προς το ΕΣΡ ότι στην εκπομπή "Press" της ΝΕΤ δεν καλείται το ΚΚΕ, το Συμβούλιο απέστειλε έγγραφο στη ΝΕΤ, ζητώντας εντός πέντε ημερών να δοθούν εξηγήσεις.
    Τέλος, ο πρόεδρος του ΕΣΡ Ιωάννης Λασκαρίδης ανέφερε ότι συζητήθηκε εκτενώς στο Συμβούλιο το θέμα της καταγγελίας που έχει γίνει για τα δελτία ειδήσεων των τηλεοπτικών σταθμών Alpha και Star ότι χρησιμοποιούν μαγνητοσκοπημένα δελτία. Πρόσθεσε ότι υπάρχει προβληματισμός στο Συμβούλιο για το αν θα πρέπει να καλέσουν τους ιδιοκτήτες των σταθμών και την ΕΣΗΕΑ σε συζήτηση. Διευκρίνισε ότι θα επανέλθουν προσεχώς σε εξέταση του θέματος μετά από καταμέτρηση των δελτίων ειδήσεων, προκειμένου να διαπιστωθεί πόσος είναι ο χρόνος της απευθείας μετάδοσης και πόσος της μαγνητοσκοπημένης. Πάντως, ο νομικός του ΕΣΡ Αλέξανδρος Οικονόμου έχει εισηγηθεί στο Συμβούλιο ότι τα μαγνητοσκοπημένα δελτία ειδήσεων δεν προσκρούουν στη διάταξη για "τακτά και πρωτότυπα δελτία ειδήσεων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή