Την αναγκαιότητα εντατικοποίησης, από τους δάσκαλους και τους καθηγητές, της ενημέρωσης των παιδιών, σχετικά με την ορθή διαχείριση του νερού, επισήμανε με επίκαιρη ερώτησή της η συνάδελφος και βουλευτής Α’ Αθηνών (ΝΔ), κυρία Φωτεινή Πιπιλή, προς τον υπουργό Παιδείας κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη.
Η κυρία Πιπιλή, αφού αναγνώρισε -μετά από απάντηση του αρμόδιου υφυπουργού κ. Ανδρέα Λυκουρέντζου- τη σημαντική εκπαιδευτική πολιτική στον τομέα Περιβάλλοντος που ασκεί το υπουργείο με τα Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, ζήτησε την κινητοποίηση όλου του εκπαιδευτικού συστήματος, σε καθημερινή βάση και με απλά παραδείγματα.
Συγκεκριμένα, η βουλευτής της ΝΔ, τόνισε: «Δεν χρειάζονται οι συνήθεις σπατάλες των εκατομμυρίων ευρώ από τα υπουργεία για την ενημέρωση των πολιτών από τα ΜΜΕ στα θέματα Περιβάλλοντος. Εάν κάθε μέρα ο δάσκαλος ή ο καθηγητής αναφέρει ένα απλό παράδειγμα για την εξοικονόμηση νερού, στα παιδιά π.χ. να κλείνουν την βρύση κάθε φορά που πλένουν τα δόντια τους, αρκεί! Με δεδομένο ότι τα παιδιά, έχει αποδειχθεί πως, με τη σωστή εκπαίδευση, γίνονται οι καλύτεροι δάσκαλοι για την κοινωνική συμπεριφορά των μεγάλων, όταν π.χ. στην εθνική οδό η μάνα τους, πετά το βρόμικο ‘πάμπερς’ από το παράθυρο, ή το αναμμένο αποτσίγαρο ο πατέρας».
Επίσης, η κυρία Φωτεινή Πιπιλή επεσήμανε, πως «πρέπει να αντιληφθούμε, ότι η έλλειψη υδάτινων αποθεμάτων αποτελεί μείζον εθνικό θέμα, όπως και η οικονομική κρίση και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί από όλους μας».
Στην δευτερολογία του ο υφυπουργός Παιδείας κ. Λυκουρέντζος αποδεχόμενος τις προτάσεις της κυρίας Φωτεινής Πιπιλή, τις χαρακτήρισε χρήσιμες και αναγκαίες ενώ δεσμεύτηκε πως κατά την Τέταρτη Προγραμματική Περίοδο θα συστηματοποιηθούν οι προσπάθειες ενημέρωσης, με νέα μέτρα και δράσεις, τα οποία και θα ανακοινωθούν στα σχολεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου