Μαθήματα δημοσιογραφίας, έδωσε το κοινό, μέσω μιάς επιστημονικής έρευνας, που εκτός των άλλων δείχνει ότι τα ΜΜΕ περνάνε κρίση, ενώ ο κόσμος έχει αποκτήσει κρίση! Αυτή είναι μεν μία θλιβερή διαπίστωση για τον χώρο μας, αλλά δεν παύει να είναι μία πικρή πραγματικότητα, για την οποία όμως δεν φταίμε μόνον εμείς οι δημοσιογράφοι, αλλά και η «πελατεία» των Μέσων.
Με ένα κλικ στην e-Liberta μπορεί κανείς να διαβάσει τα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο, όπως αυτά παρουσιάστηκαν στο ανοικτό Φόρουμ 2008 «ΜΜΕ: Δεοντολογία κέρδος και εξουσία».
Εδώ, μόνον μία μικρή γεύση από την έρευνα, για τις κύριες υποδείξεις και τα ζητούμενα πολιτών, προς την ενημερωτική τηλεόραση, που είναι: Σύντομα και περιεκτικά δελτία Ειδήσεων, μείωση του «κιτρινισμού», μείωση της εκμετάλλευσης του ανθρώπινου πόνου, αντικειμενικότητα στην παρουσίαση και έμφαση στις τοπικές κοινωνίες. Μόνον αυτά, αρκούν!
Με ένα κλικ στην e-Liberta μπορεί κανείς να διαβάσει τα στοιχεία που προκύπτουν από την έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο, όπως αυτά παρουσιάστηκαν στο ανοικτό Φόρουμ 2008 «ΜΜΕ: Δεοντολογία κέρδος και εξουσία».
Εδώ, μόνον μία μικρή γεύση από την έρευνα, για τις κύριες υποδείξεις και τα ζητούμενα πολιτών, προς την ενημερωτική τηλεόραση, που είναι: Σύντομα και περιεκτικά δελτία Ειδήσεων, μείωση του «κιτρινισμού», μείωση της εκμετάλλευσης του ανθρώπινου πόνου, αντικειμενικότητα στην παρουσίαση και έμφαση στις τοπικές κοινωνίες. Μόνον αυτά, αρκούν!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου