Εννέα χρόνια μετά το δυστύχημα, δύο χρόνια μετά την καταδίκη του πιλότου και ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του βιβλίου - ρεπορτάζ «24 Δευτερόλεπτα» του Δημήτρη Κωνσταντάρα (Εκδόσεις Καστανιώτη), η υπόθεση παίρνει άλλη τροπή και ξανάρχεται στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας, ενδεχομένως και λόγω του βιβλίου.
Συγκεκριμένα, η αντεισαγγελέας Εφετών Όλγα Σμυρλή , ζητεί με πρότασή της στο Συμβούλιο Εφετών, την παραπομπή σε δίκη με κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος του πρώην τεχνικού διευθυντή της κατασκευάστριας εταιρίας Dassault για την τραγωδία με το πρωθυπουργικό Falcon το Σεπτέμβριο του 1999 στην οποία βρήκε το θάνατο ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννος Κρανιδιώτης, ο δημοσιογράφος Δημήτρης Πανταζόπουλος και πέντε ακόμη άτομα.
Η αντεισαγγελέας Εφετών ζητεί να δικαστεί ο τότε τεχνικός διευθυντής της εταιρείας για το αδίκημα της διατάραξης ασφάλειας αεροσκαφών από την οποία προέκυψε κίνδυνος για ανθρώπινες ζωές. Σύμφωνα με την αντεισαγγελέα, ο τεχνικός διευθυντής της εταιρίας, γνώριζε εκ της ιδιότητός του ότι στο σκάφος υπήρχαν κατασκευαστικές πλημμέλειες και ελλείψεις, από τις οποίες ήταν ενδεχόμενο να προκύψει κίνδυνος για την ασφάλεια της αεροπλοΐας με συνεπαγόμενο κίνδυνο για ανθρώπινες ζωές.
Πριν από περίπου δύο χρόνια για την υπόθεση καταδικάστηκε σε φυλάκιση 35 μηνών με αναστολή ο κυβερνήτης του αεροσκάφους αν και όχι ως υπαίτιος του δυστυχήματος ενώ ουδείς άλλος τιμωρήθηκε.
Η υπόθεση αναλύεται με μυθιστορηματικό τρόπο και πλοκή στο μυθιστορηματικό βιβλίο-ρεπορτάζ του Δημήτρη Κωνσταντάρα «24 Δευτερόλεπτα».
Συγκεκριμένα, η αντεισαγγελέας Εφετών Όλγα Σμυρλή , ζητεί με πρότασή της στο Συμβούλιο Εφετών, την παραπομπή σε δίκη με κατηγορία σε βαθμό κακουργήματος του πρώην τεχνικού διευθυντή της κατασκευάστριας εταιρίας Dassault για την τραγωδία με το πρωθυπουργικό Falcon το Σεπτέμβριο του 1999 στην οποία βρήκε το θάνατο ο υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννος Κρανιδιώτης, ο δημοσιογράφος Δημήτρης Πανταζόπουλος και πέντε ακόμη άτομα.
Η αντεισαγγελέας Εφετών ζητεί να δικαστεί ο τότε τεχνικός διευθυντής της εταιρείας για το αδίκημα της διατάραξης ασφάλειας αεροσκαφών από την οποία προέκυψε κίνδυνος για ανθρώπινες ζωές. Σύμφωνα με την αντεισαγγελέα, ο τεχνικός διευθυντής της εταιρίας, γνώριζε εκ της ιδιότητός του ότι στο σκάφος υπήρχαν κατασκευαστικές πλημμέλειες και ελλείψεις, από τις οποίες ήταν ενδεχόμενο να προκύψει κίνδυνος για την ασφάλεια της αεροπλοΐας με συνεπαγόμενο κίνδυνο για ανθρώπινες ζωές.
Πριν από περίπου δύο χρόνια για την υπόθεση καταδικάστηκε σε φυλάκιση 35 μηνών με αναστολή ο κυβερνήτης του αεροσκάφους αν και όχι ως υπαίτιος του δυστυχήματος ενώ ουδείς άλλος τιμωρήθηκε.
Η υπόθεση αναλύεται με μυθιστορηματικό τρόπο και πλοκή στο μυθιστορηματικό βιβλίο-ρεπορτάζ του Δημήτρη Κωνσταντάρα «24 Δευτερόλεπτα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου