Μόνον ντροπιασμένος και αηδιασμένος
μπορεί να αισθάνεται ένας Έλληνας, όταν αναλογιστεί τι είδους τύποι είναι
επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας…
Τι άλλο να αισθανθεί κανείς όταν
διαβάζει ειδήσεις που σηκώνεται η τρίχα του και οι ιθύνοντες ούτε καν δίνουν
σημασία.
Η αδιαφορία για τα εθνικά μας θέματα
και για την ιστορία μας, έχει ξεπεράσει πια κάθε όριο.
Οσονούπω, ίσως αρχίσουμε να ψαχνόμαστε
μήπως δεν έχουμε απλά την νοοτροπία ραγιά, αλλά είμαστε ένας λάθος λαός σε αυτά
τα άγια χώματα που γέννησαν τη Φιλοσοφία, τον Πολιτισμό τις Επιστήμες…
Το Ζάππειο Λύκειο. Κι αυτό... παρανομεί! |
Η παρακάτω είδηση είναι προχθεσινή
και μέχρι στιγμής δεν έχει ακουστεί κάποια επίσημη διαμαρτυρία από ελληνικής
πλευράς. Και αυτό είναι ΠΟΛΥ περίεργο!
Η είδηση:
Με απόφαση της Άγκυρας όλες οι
επιγραφές μειονοτικών Ιδρυμάτων στην Κωνσταντινούπολη πρέπει να είναι στην
τουρκική γλώσσα, όπως αναφέρει η εφημερίδα “Taraf”. Σε διαφορετική περίπτωση "θα
ξηλώνονται και θα μπαίνουν στην θέση τους επιγραφές μόνο στην τουρκική γλώσσα". Συγκεκριμένα, αυτό δημοσιεύτηκε και στην τουρκική Εφημερίδα της Κυβερνήσεως!
Αναλυτικότερα, με απόφαση του τουρκικού υπουργείου Παιδείας που επισημοποιήθηκε
από την τουρκική κυβέρνηση, αλλάζει το μέχρι σήμερα καθεστώς της ονοματολογίας
και των δημοσίων επιγραφών που είναι αναρτημένες στις εισόδους των μειονοτικών
σχολείων στην μητρική γλώσσα των μειονοτήτων.
Στο δημοσίευμα αναφέρονται και
κάποια μειονοτικά σχολεία και ιδρύματα από όπου θα αρχίσει αμέσως η εφαρμογή
του νέου νόμου της γλωσσικής τουρκοποίησης.
Σύμϕωνα με την τουρκική εϕημερίδα
τα σχολικά ιδρύματα, είναι: Το Ιωακείμειο Λύκειο Θηλέων, το Ζάππειο Λύκειο, το
Ζωγράϕειο Λύκειο, Εμπορική Σχολή και τα αρμενικά Λύκειο Esayan, Λύκειο Getronagan,
Nynyan και SurtHaç.
>>> Κι από αντίδραση, εμείς χτίζουμε... τζαμιά!
>>> Κι από αντίδραση, εμείς χτίζουμε... τζαμιά!
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εύγε!!! Παντελή, Φίλε αξέχαστε,
μα τόσο κοντινέ με την σοβαρή δημοσιογραφία σου.
Σε διαβάζουμε κάθε φορά,
"ψέλνουμε" τον απαράδεκτο δοξολόγιο...
μα πόσα να γράψουμε
αφου εκείνοι
κάνουν ότι θέλουν, υπόδουλοι Άλλων...
Να είστε καλά, χαιρετισμούς στην οικογένεια,
Υιώτα και Δημήτρης,
"αστοριανή,
ΝΥ
Φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, ενίσταμαι ως προς το σκεπτικό σας, διότι αν καί δικαίως διαμρτύρεται κατά των Τουρκικών παρανομιών, ταυτοχρόνως εξισώνει το θεμελιούμενον ισλαμικό τέμενος εν Αθήμαις με τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, όταν πλανητικώς υπάρχουν
ΑπάντησηΔιαγραφή41 όντως ισλαμικά κράτη, ως ακολούθως: Αλβανία, Τουρκία, Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία, Λιβύη, Αίγυπτος, Δυτική Σαχάρα, Μαυριτανία, Τσαντ, Βόρειο Σουδάν, Ερυθραία, Σομαλία, Κομόρες, Συρία, Ιορδανία, Ιράκ, Κουβέϊτ, Μπαχρέϊν, Κατάρ, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Υεμένη, Ιράν, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Νεπάλ, Μπουτάν, Μπρουνέϋ, Μαλαισία, Αζερμπαϊτζάν, Ινδονησία, Καζακστάν, Κιργισία, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν, Λίβανος, Μπανγκλαντές, Σενεγάλη, Παλαιστινιακή Αρχή, καθώς καί το προσφάτως αναγνωρισθέν Κοσσυφοπέδιον, επί των οποίων ουδείς διαμαρτύρεται με όσον αφορά την αντίστοιχη θρησκευτική ελευθερία των αλλοθρήσκων εντός των επιμάχων χωρών, δεδομένης καί της απολαυής του αναφερομένου ισλαμικού τεμένους εν Αθήναις εκ μέρους των πολιτών καί των πολίτιδών τους. Άρα, το θέμα πρέπει να τίθεται ουσιαστικώς ευρυτέρως καί να παύσει να εξετάζεται στα πλαίσια των αμιγών Ελληνοτουρκικών σχέσεων.-
Φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες, ενίσταμαι ως προς το σκεπτικό σας, διότι αν καί δικαίως διαμρτύρεται κατά των Τουρκικών παρανομιών, ταυτοχρόνως εξισώνει το θεμελιούμενον ισλαμικό τέμενος εν Αθήναις με τις Ελληνοτουρκικές σχέσεις, όταν πλανητικώς υπάρχουν
ΑπάντησηΔιαγραφή41 όντως ισλαμικά κράτη, ως ακολούθως: Αλβανία, Τουρκία, Μαρόκο, Αλγερία, Τυνησία, Λιβύη, Αίγυπτος, Δυτική Σαχάρα, Μαυριτανία, Τσαντ, Βόρειο Σουδάν, Ερυθραία, Σομαλία, Κομόρες, Συρία, Ιορδανία, Ιράκ, Κουβέϊτ, Μπαχρέϊν, Κατάρ, Ομάν, Σαουδική Αραβία, Υεμένη, Ιράν, Αφγανιστάν, Πακιστάν, Νεπάλ, Μπουτάν, Μπρουνέϋ, Μαλαισία, Αζερμπαϊτζάν, Ινδονησία, Καζακστάν, Κιργισία, Τατζικιστάν, Τουρκμενιστάν, Λίβανος, Μπανγκλαντές, Σενεγάλη, Παλαιστινιακή Αρχή, καθώς καί το προσφάτως αναγνωρισθέν Κοσσυφοπέδιον, επί των οποίων ουδείς διαμαρτύρεται με όσον αφορά την αντίστοιχη θρησκευτική ελευθερία των αλλοθρήσκων εντός των επιμάχων χωρών, δεδομένης καί της απολαυής του αναφερομένου ισλαμικού τεμένους εν Αθήναις εκ μέρους των πολιτών καί των πολίτιδών τους. Άρα, το θέμα πρέπει να τίθεται ουσιαστικώς ευρυτέρως καί να παύσει να εξετάζεται στα πλαίσια των αμιγών Ελληνοτουρκικών σχέσεων.-