Τρίτη 6 Μαΐου 2014

"Πλήγμα" για τις δημοσκοπήσεις η απόφαση Χατζηνικολάου



«Πυρά» δέχεται ο Νίκος Χατζηνικολάου, επειδή... τόλμησε να ανακοινώσει, μέσω του Twitter, ότι: «Η Realnews, ο Real FM, το Real.gr και το enikos.gr δεν θα μεταδώσουν, ούτε θα αναμεταδώσουν, μέχρι τις ευρωεκλογές καμία δημοσκόπηση». Και επισήμανε πως όλοι οι δημοσκόποι ομολογούν ότι απεικονίζουν ένα θολό τοπίο που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα.
Πού είναι η είδηση;
1. Ότι αντέδρασε έτσι ο εν λόγω δημοσιογράφος και εκδότης;
2. Επειδή μόλις έγινε γνωστή η απόφασή του άρχισαν να αδειάζουν «φαρέτρες»; 
3. Μήπως επειδή δημιούργησε τριγμούς στο κατεστημένο των δημοσκοπήσεων, που έχουν ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο ελευθεριότητας;
Μάλλον στο 3ο είναι η είδηση, διότι για πρώτη φορά εμφανίστηκε άνθρωπος των ΜΜΕ, που με την άρνηση φιλοξενίας δημοσκοπήσεων στα Μέσα που κατέχει, στέλνει «μήνυμα» προς άλλες εξουσίες, προκειμένου να δείξουν ενδιαφέρον γι’ αυτό το καθεστώς των δημοσκοπήσεων, με τις οποίες υποδεικνύεται στο εκλογικό σώμα -εμμέσως πλην σαφέστατα- ποιες πολιτικές δυνάμεις να ψηφίσει.
Επειδή, το εμπόριο «γεννήθηκε» πριν τον κ. Τζωρτζ Γκάλλοπ και επειδή το «πες- πες όλο και κάτι θα μείνει» του κ. Πάουλ Γιόζεφ Γκαίμπελς, ποτέ δεν αμφισβητήθηκε, γι’ αυτό, ας τεθεί το ερώτημα:
Εάν μία παρέα τουριστών πηγαίνει για φαγητό και βρίσκει τρεις ταβέρνες. Στη μία υπάρχουν παρκαρισμένα 3 αυτοκίνητα, στην άλλη 10 αυτοκίνητα και στην Τρίτη 1 αυτοκίνητο. Σε ποια ταβέρνα θα πάνα να φάνε; Και βεβαίως σε αυτή που προτιμούν οι περισσότεροι και η οποία δεν είναι άλλη, παρά αυτή που έχει παρκαρισμένα 10 αυτοκίνητα!
Ε, κάπως έτσι λειτουργούν και οι δημοσκοπήσεις, οι οποίες ούτε «εργαλεία» είναι, ούτε δείχνουν έστω μία στιγμιαία προτίμηση, αλλά απλώς σου «λένε», ποια… ταβέρνα έχει τα περισσότερα αυτοκίνητα!
Για να μην παρεξηγηθούμε, ούτε καν υπονοείται ότι οι δημοσκοπικές εταιρίες λειτουργούν «κατ’ εντολήν». Όχι! Απλώς, όσο πιο τίμια, όσο πιό επιστημονικά και αν έχει διενεργηθεί μία δημοσκόπηση, δεν παύει να επηρεάζει την κοινή γνώμη!
Για ποιο λόγο να γίνονται οι δημοσκοπήσεις; Το να γίνονται για έρευνα αγοράς είναι αντιληπτό, αλλά το να διενεργούνται για να παρουσιαστεί μία «εικόνα», πώς εξυπηρετείται το ήπιο προεκλογικό κλίμα;
Έτσι όποιος πολιτικός φορέας ή πολιτικός ανήρ, ενδιαφέρεται να δει μία προεκλογική «εικόνα», ας διατηρεί τις διαπιστώσεις των δημοσκόπων για τον εαυτό του και ας μην τις δημοσιοποιεί. Δηλαδή, όπως ακριβώς κάνει κάποιος που πάει σε… καφετζούδες!
>>> Από τη μέρα που έκλεισε τα μάτια της η αξέχαστη μέντιουμ Τασία Λούτα, άρχισαν να πυκνώνουν οι δημοσκοπήσεις...

2 σχόλια:

  1. Με το λέγε-λέγε κάποιοι γίνονται εν μιά νυκτί "καταλληλότεροι για πρωθυπουργοί", και μάλιστα χωρίς αντίπαλο... Καλά έκανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βαάιος Φασούλας6 Μαΐου 2014 στις 8:56 μ.μ.

    Τα χάλια μας τα μαύρα το χρώμα τους το αποκτούν, ή το είχαν αποκτήσει από τους δημοσκόπους αποπροσανατολιστικών εταιριών που πάντα δούλευαν για την κάθε κυβέρνηση του απαρχαιωμένου όσο και καταστροφικού για τη Χώρα μας διπολισμού. Αν και ο δημοσιογραφικός κόσμος, ο οποίος, είναι εξίσου υπεύθυνος όσο και οι εξανδραποδισμένες κυβερνήσεις για την τρέχουσα κατάσταση, είναι αλήθεια, όσο αφορά τον εν λόγω δημοσιογράφο, ότι στην προκειμένη περίπτωση η άρνησή του αποτελεί εξαίρεση και ευχόμαστε να μην διαψευσθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή