Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Δ. Κωνσταντάρας: Τα κάνατε μούσκεμα κύριε Φαήλο μου...

Του
Δημήτρη 
Κωνσταντάρα



Διάβασα κάπου, τις τελευταίες μέρες, ένα άρθρο του κυρίου Φαήλου Κρανιδιώτη ο οποίος από διάφορες πλευρές, εμφανίζεται ως «σύμβουλος του Αντώνη Σαμαρά». Διάβασα κάπου αλλού ότι «όσοι τον γνώρισαν τους τελευταίους μήνες, έμαθαν για αυτόν πως είναι ένας από τους στενότερους φίλους του Αντώνη Σαμαρά». Από διάφορες «άλλες» πλευρές, εμφανίστηκε ακριβώς το αντίθετο. Και από κάποιες «άλλες», ως ο άνθρωπος που «εξόργισε στελέχη της Νέας Δημοκρατίας» αποκαλώντας πολλούς «νεοφιλελεύθερους» και «ντιντήδες». Τέλος, διάβασα και μια δήλωσή του ότι «τώρα, με τον Αντώνη Σαμαρά στη Νέα Δημοκρατία, ο Λ.Α.Ο.Σ. είναι περιττός».
Ενδιαφέρουσες –τουλάχιστον- οι απόψεις του ΕΑΝ πράγματι βρίσκεται κοντά στον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, κάτι που επίσημα δεν επιβεβαιώνεται. Το άρθρο του λοιπόν που μου δίνει την αφορμή για τη διατύπωση των δικών μου ερωτημάτων, αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Η κοινωνία θα ψηφίσει σαν να πυροβολεί. Πολλοί θα πάνε αγριεμένοι στην κάλπη όχι για να ψηφίσουν αλλά για να εκδικηθούν. Πρέπει λοιπόν οι άξιες ιδέες ενός ηγέτη, που πέρασε δια πυρός και σιδήρου, να βρουν τον δρόμο τους προς τις καρδιές και τα μυαλά αυτών που, μόνοι αυτοί, θα κρίνουν τελικά το συλλογικό μέλλον. Κι αυτό θέλει κάτι απλό: κήρυκες με έξωθεν καλή μαρτυρία, αθώους του αίματος».
Δεν μπορώ. Με «τρώνε τα χέρια μου». Δεν κρατιέμαι. Πρέπει να τον ρωτήσω τον κύριο Κρανιδιώτη ΕΑΝ είναι δίπλα στο Σαμαρά: «Εγώ που έφυγα, έτσι όπως έφυγα από τη Νέα Δημοκρατία το 2009, όπως ξέρει και ο ίδιος ο Σαμαράς ο οποίος και με απομάκρυνε από κοντά του για άγνωστους λόγους αν και είμασταν φίλοι, έχω την έξωθεν καλή μαρτυρία; Είμαι αθώος του αίματος; Έχει «κάτι» εις βάρος μου; Έκανα ή είπα «κάτι» αντίθετο με τη «φιλοσοφία»Σαμαρά; Ήμουν κακός , αδιάφορος, αδιάβαστος βουλευτής 3,5 ολόκληρα χρόνια; «Λέκιασα» το όνομά μου; Γιατί αν δεν ισχύει ΤΙΠΟΤΕ απ’ όλα αυτά (που ΔΕΝ ισχύει), αν έχω την «έξωθεν καλή μαρτυρία» (που την έχω) κι αν είμαι «αθώος του αίματος» (που είμαι), τότε γιατί δεν με φώναξε κι εμένα να επιστρέψω και να βοηθήσω για το «συλλογικό μέλλον»; Κι αν εγώ θελήσω να επιστρέψω, θα με δεχτεί;»
Μα η απάντηση είναι απλή: ΟΧΙ. Διότι τα πράγματα αγαπητέ κύριε Φαήλο, δεν είναι καθόλου έτσι όπως τα παρουσιάζετε. Και ξεφεύγοντας από το προσωπικό μου θέμα – διότι εγώ ουδέποτε έπαψα να αγωνίζομαι για το «συλλογικό μέλλον» αλλά πλέον μέσα από ένα κόμμα όπως ο Λ.Α.Ο.Σ. που κατ’ εσάς είναι… περιττό, άρα κι εγώ είμαι περιττός- καταλήγω στο συμπέρασμα ότι πράγματι κάτι δεν πάει καλά «εκεί κάτω». Κι ότι ούτε κήρυκες με έξωθεν καλή μαρτυρία, ούτε αθώους του αίματος θέλει και ζητεί ο «άξιος ηγέτης». Και το αποδεικνύει με τις πράξεις του αφού βλέπουμε ποιους παίρνει και γιατί.
Αν ήθελε κήρυκες με έξωθεν καλή μαρτυρία και αθώους του αίματος, πολλούς μπορούσε να είχε βρει. Αλλά τέτοιους ΔΕΝ ήθελε. Με δυο λόγια, τα κάνατε μούσκεμα κύριε Φαήλο μου για τον «άξιο ηγέτη» σας. Πιο μούσκεμα απ΄ ότι τα έκανε ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου