Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Δεν είχαν τελέντο στην "παπαγαλία"!

Όσο το σύτημα των Εισαγωγικών, είναι σαθρό και αναχρονιστικό, τόσο διάφοροι υποψήφιοι θα "τιμούν" τις εξετάσεις με "σκονάκια" και άλλα τινά σκαρφίσματα. Όμως εάν το σύστημα των Εισαγωγικών, βασιζόταν στην ουσία και οι επί της Εκπαίδευσης επικέντρωναν το ενδιαφέρον τους στις ουσιαστικές γνώσεις των υποψηφίων, τότε ο κάθε αδιάβαστος δεν θα έγραφε, ούτε και με ανοιχτούς τόμους!
Να τι έγινε σήμερα στη Ρόδο!
Σύμφωνα με ενημέρωση που εστάλη στην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου, σημειώθηκαν σήμερα στην Ρόδο περιστατικά προσπάθειας δολίευσης των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα:
1. Στο ΓΕΛ Ιαλυσού μαθητής συνελήφθη με ενεργοποιημένο το κινητό του, να επιχειρεί την ανάγνωση και αξιοποίηση μηνύματος που έλαβε με τις σωστές απαντήσεις (κλειστού τύπου) στο μάθημα "Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων"*. Η πρόεδρος της Λυκειακής Επιτροπής προέβη στην κλήση του αριθμού από τον οποίο απεστάλη το μήνυμα και διαπίστωσε την ταυτότητα του αποστολέα. Η πρόεδρος και τα μέλη της Λυκειακής Επιτροπής προέβησαν στις προβλεπόμενες διαδικασίες και τον μηδενισμό του γραπτού, ενώ ο πρόεδρος της Νομαρχιακής Επιτροπής Εξετάσεων Δωδεκανήσου ενημέρωσε την Εισαγγελία Ρόδου και τον Αστυνομικό Διευθυντή Ιαλυσού, προκειμένου να ενεργοποιηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες για διερεύνηση του περιστατικού.
Στο ίδιο ΓΕΛ συνελήφθη και δεύτερος μαθητής που είχε στην κατοχή του κινητό τηλέφωνο κατά τη διάρκεια εξέτασης μαθήματος. Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη στον μηδενισμό του γραπτού.
2. Στο 2ο ΓΕΛ Ρόδου, μαθήτρια συνελήφθη από τον επιτηρητή να επιχειρεί την αντιγραφή από "σκονάκι". Η Λυκειακή Επιτροπή προέβη και σε αυτή την περίπτωση στον μηδενισμό του γραπτού.
* Για το εν λόγω μάθημα, ο εξεταζόμενος ή πρέπει να είναι "αητός" ή να διαθέτει μεγάλο ταλέντο στην "παπαγαλία"! Αυτό, ίσως δεν τιμά την Εκπαίδευσή μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου