Ο επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ελλάδα κ. Π. Καρβούνης |
Διευκρινίσεις σχετικά με σημερινές αναφορές στον
Τύπο για την Ομάδα Δράσης στη χώρα μας, κάνει η Αντιπροσωπεία της ΕΕ στην
Ελλάδα. Διευκρινίσεις τέτοιες που αναδεικνύεται μία τακτική που ακολουθείται από
κάτι τύπους οι οποίοι προκειμένου να περάσουν τα πονηρά και αντιλαϊκά σχέδιά
τους, επιρρίπτουν τις ευθύνες στην Τρόϊκα και την Task Force.
Τις τελευταίες ημέρες διαδίδεται ότι «οι Ευρωπαίοι
θέλουν να μας πάνε τον βασικό μισθό στα 350 ευρώ», πράγμα όμως που δεν συμβαίνει,
αλλά αποτελεί απλώς «ευσεβή πόθο» των λαμόγιων πολυτελείας και προετοιμασία κλίματος για την αποδοχή
εξευτελιστικών αμοιβών!
Και όχι μόνον δεν συμβαίνει αυτό, αλλά συμβαίνει
και κάτι άλλο το οποίο αν και θετικό για τον λαό δεν το πληροφορείται ο Έλληνας.
Γιατί άραγε;
Αλλά ας δούμε τι αναφέρεται στην ανακοίνωσ της Αντιπροσωπείας της ΕΕ στην Ελλάδα. Γράφει:
Με αφορμή σημερινά δημοσιεύματα του Τύπου, που αναφέρουν ότι η Ομάδα Δράσης
για την Ελλάδα (Task Force GR) προτείνει την υιοθέτηση
ενός μοντέλου απασχόλησης, μεταξύ πλήρους και μερικής απασχόλησης, με αμοιβή
έως 350 ευρώ, η Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα, θα
ήθελε να διευκρινίσει τα εξής:
1. Η Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα ουδέποτε πρότεινε ένα μοντέλο απασχόλησης με χαμηλούς μισθούς, ούτε έχει προτείνει ένα συγκεκριμένο ποσό για τις αποδοχές των εργαζομένων.
2. Μετά από αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης, η Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα συντονίζει την Τεχνική Βοήθεια με σκοπό τη δημιουργία στην Ελλάδα ενός δικτύου
κοινωνικής ασφάλειας, με τη μορφή ενός ελάχιστου εισοδήματος για τα φυσικά πρόσωπα που δεν δικαιούνται
πλέον επιδόματα ανεργίας. Η Ελλάδα είναι ένα από τα ελάχιστα κράτη μέλη που
δεν διαθέτουν τέτοιο σύστημα κοινωνικής ασφάλειας.
>>> Μετά από αυτή την ανακοίνωση κάποιοι θα πρέπει να ντΡέπονται και κάποιοι άλλοι να μην βγαίνουν στα τηλεπαράθυρα.
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ...
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ...
Η ΕΕ ενέκρινε
κρατική ενίσχυση ύψους 113,9 εκατ. ευρώ
για την επέκταση του λιμένα του Πειραιά. Το έργο θα προωθήσει περαιτέρω τους
στόχους της πολιτικής μεταφορών και τη συνοχή της ΕΕ, χωρίς αθέμιτη στρέβλωση
του ανταγωνισμού στην εσωτερική αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου